Powered By Blogger

my life



mak selalu tanya... kau nak jadi ape neh bila dah besar ? and jawapan formal aku 'ntah... jd lah ape yang patut'.. hahah... then aku decide.. emm... stpm nak tebus balek... tapi lain pulak jadi nye.. jumpe kawan kawan tanye.. 'weh, korang nak jadi ape bila dah besar?' and banyak lah jawapan aku jumpe.. nak jd architecture, lawyer, cikgu and macam macam lah.. so bila fikir.. aku taknak kawin awal.. aku taknak jadi surirumah.. aku nak kerja, pegang duit sndiri n enjoy dengan duit tu at the same time pun menabung jgk lah... so, aku amik f6 and jurusan yang aku tak berapa nak tp aku amik jgk which is sumber manusia..first mcm berat hati aku nak amik... tapi belum cube belum tahu... bila dah cube, memang best... haha... takdir aku memang kat situ and dah tertulis... teruk ke result aku? hahaha.. ntah.. ade member aku her name with capital F, duduk rumah, hangout, duit datang dari langit... best doh hidup kau, makan tidur online.. hahaha.. aku pun nak... then aku nak struggle mcm ape je... try nak dapat yg terbaik.. ckgu cakap, 2A dah memadai untuk masuk uni... okay lah.. aku struggle 2A jelah.. hahaha... iaitu... subjek ape ek? sejarah aku tak bijak, pp aku salin nota kuliah, bace nye tak tp ckgu pp kelas LA3 dah insafkan aku suruh buat byk latihan.. aku pun mengabdikan diri dengan buat latihan ckgu.. memang best jgk buat latihan pp... pa pun best jgk sbb tutor ckgu faiq ajar... sejarah paling best dengah cikgu ain and pn sarina.. thanks cikgu! best lah cikgu ajar.. ahaha... aku try skor habis dalam ujian neh and kite tgk resultnye... mudah mudahan lulus dengan bergaya.. amin :)