Powered By Blogger

love




nak cakap semua org tak pernah bercinta, babeng tak payah tipu aku lah... semua org pernah... memang best bercinta n ade batas tertentu.. same goes to me... aku selalu lah jage jarak aku dengan rahman... and then ade a few yang aku tak faham lah....

aku pernah rase di game kan orang sebab aku pun macam rase pernah menggamekan org... at least aku mengaku drpd aku tak mengaku langsung... tapi aku rase sebersalah... kepada orng orang berkenaan, aku mintak maaf officially nye... i knw it is hurt and hard for u to forget.. tapi aku tak bole lah kalau ade orang yang suka keep tembak aku.. aku nak jalani hidup aku dengan orang yang aku sayang dengan penuh ..... lah katekan..

terima hakikat yang sesuatu bende yang terjalin pasti ade perpisahan... tp ade some people yang tak bole terima hakikat... aku tanya... kenapa tak bole?