Powered By Blogger

tentang orang :)

bila dah ade kawan bertukar menjadi lawan..
kadang2 kite lupa, kawan lah yang buat kita ketawa, berduka n mcm2 lagi..
tapi kita tak pernah nak bersyukur ape yang kita dapat..
hairan.. aku dapat memiliki seorang insan dan teman yang dapat dikongsi bersama..
dia berada disamping aku tak kira suka dan duka..
selalu sokong ape yang aku buat..
aku hairan, setiap kali aku tanya, dia terus tukar topik..
tapi dia seorang yang chill even dia takde perasaan..
hahaa.. tapi aku suka berkawan dengan dia..
tapi aku slalu fikir, apakah friendship aku dengan dia takkan mcm ni dah..
maksud aku bile kita dah buat haluan masing2..
dia masuk uni sana, aku masuk uni sini or poli or apa apa saja..
siapa pulak yang bakal aku kongsi suka dan duka?
siapa akan jadi pendengar setia tatkala aku bersedih..
oh lupa! masih ada rupanyaa...
beliau seorang lagi insan yang amat mengenali aku dan faham situasi aku..
semua benda aku cerita kat dia..
ttg family, crushes, suka, lawak, kutuk..
aku memang akan cari orang ni.. hahaha...
last year je aku tak rapat dengan dia..
sebab dia rapat dengan .........
aku tak tau lah nak sebut nama dia apa....
susah nak bilang..
kang salah cakap, aku kene tibai...
kang silap tulis, aku kene bantai..
ahaha.. insan kedua yang teristimewa tu ...
anak cik irwan yang dilahirkan di muka bumi ni pada 24.9.1993..
nyah kau! lahir lah kau dibumi yang fana..
sekali push saja... wah! agak lucah yah? maaf yah..
tapi yang si aku taktau nak sebut nama dia apa lagi lucah..
alah.. yang bajet cun nak kutuk semua orang..
yang fikir dia sorang yang bagus...
padahal dia adalah.. insan yang dikutip atau dipungut..
ahaha.. maaf kepada sesiapa terasa...
blog ini terbuka ya... siapa makan cili, dia terasa pedas..
so syahirah, kau adalah insan yang paling terbaik dari ladang..
sekerap mane pun kita bergaduh, bertikam lidah..
sekerap itulah aku sayang kat kau..
wahaha... walaupun kau sentiasa layan aku cam cibaiii..
kekerapan kau layan aku cam cibaii, early in the morning..
tapi aku tak pernah kesah...
heee... thanks alot.. jasamu dihargai sampai aku mati je..
bukan sampai akhir hayat... :)

to all my readers : sory sbb long time tak update.. masalah teknikel..