Powered By Blogger

sekolah :(

baru masuk 2bulan tak pergi sekola..
sumpah aku rinduuuuuuuu!!!!
aku rindu keletah n kerenah classmate..
aku rindu nak kene cubit dengan pn maziah..
aku rindu nak kene bahan dengan pn norizah..
aku rindu dengan attack-kan pn koh..
aku rindu baju sekolah..
senang ceritaa, aku rindu semuanya..
ye.. dulu aku slalu cakap 'bila nak habis skola?'
bila dah habis sekolah, mak aku cakap..
'banyak songeh lah dia ni.. pergi masuk tadika balik'..
kalau boleh.. dah lama aku sign up kat tadika semat rider..
pastu skola rendah pulak.. aku tak memilih..
aku nak masuk skolah BEACONHOUSE..
kau berangan nashihin.. helo little missy..
welcome back to earth yeah.. oh yeah man!
hahaha... begitulah mak aku... nenek aku pulak...
kau tolong ani masak kat rumah ni bagus..
jadi macam junior mastercher australia..
omg! kanak2 kat junior mastercheff comell...
oh piere.. will you marry me? my father is a masterchef..
u can learn from him..
jawapan piere.. 'nevermind, my gmther is cook..
i can learn from her'..
cehhh... hahah... shin kuat berangan...
so? suka aku lah... aku hantu tv..
aku tgk glee, kuala pilah next top model.. so?
hehehe... runs out of idea lah.. nnt aku cari idea, then aku post baru..

:3