Powered By Blogger

dibar bersama amyrul :)

ehehe.. seharian di bar nandos! mmg best and peri-fect! hehe.. al-kisah bermula.. tetibe aku tebus dosa nak duduk dekat bar sbb kak mimi incharge waktu tu n rasa sebersalah kat seseorg... nandos ibarat syurga lah bila kak mimi ade! then belajar buat air.. ice lemon tea.. coke.. n byk lagi... semua ni berkat seseorang yang rela hati nak ajar aku buat benda benda alah ni walaupun dia agak menyakitkan hati... amyrul namanya.. baik jugak orgnya tu pun tgk keadaan.. tapi bagaimana aku bole masuk dengan perangai gila dia?

critaa shinn..
last saturday, aku buat closing dengan budak2 closing lah.. aku dengan kak masz bertemu jodoh untuk buat or refill sos sama sama... waktu aku buat sos, carol sakat amyrul.. aku tgk je keletah dua org ni.. setelah habis buat sos, tangan aku rasa sedikit pijau.. pergi dekat bar untuk cuci tangan.. punya malas nak pergi amik sabun kat kicen, aku guna sanitizer utk mengantikan dengan sabun.. cuci punya cuci.. nak press sanitizer kat singki bar, terpercik pulak sanitizer kat amyrul.. alamak! mampus aku.. dia punya muka berubah.. aku letak balik sanitizer tu then perlahan lahan aku berundur.. amyrul amik sanitizer tu, dia kejar aku sampai depan kenny rogers roasters.. amik kau... muka aku mmg kene percikan maut dari amyrul.. aku kejar dia balik sampai kat nandos, berebut sanitizer.. then sanitizer tu patah.. and kiteorg tunding jari antara satu sama lain.. akhirnya! dia mengaku salah.. tapi mmg salah amyrul pun.. haha..

esk nya, dia suruh aku ddk dekat bar.. aku rasa sebersalah pasal malam semalam kat dia.. tapi aku tak mintak maaf lah.. utk tebus balik, aku ddk je dekat bar tu dengan dia.. mmg benci jgk ddk dekat bar dengan org tak guna mcm dia.. haha... tapi tebus punya pasal, aku sanggup.. tetibe diwana panggil dia abg! eh?! aku pun mula menyakat amyrul dgn panggil dia abg.. geli tu mestilah ade.. selalu ckp 'ye abg amyrul, ok abg amyrul'.. lame2 jadi kebiasaan pulak.. mcm adik n abg pulak aku dengan dia... haha... so far, dia ok dengan aku.. tapi pembulian dia dekat aku tu agak menyakitkan hati.. tapi , sejak aku ddk kat bar dengan dia, aku belajar mcm2 dari mamat ni.. aku blaja buat ice cokolat, hot cokolat.. n byk lah... thanks to 'abang' amyrul! :)

p/s: byk lagi lah nak kene belajar dari org pakar kat nandos :0