Powered By Blogger

abdul rahman :)

i met this guyy... huie... bla bla bla.... dia baik plus caring lah jugak... knp semua org perlu care ttg aku ?? haha... dia neh slamber, tak kisah, happy go lucky and mcm2 lah...

tanggal 11.6.2011... lepas aku balik kerja and dia offday.. aku ajak dia teman g beli buku skola aku... dia setuju and ada syarat... 'okay fine, aku ikut kau g beli buku and lepas beli buku, kau kene jumpe parents aku'.. aku pun dalam hati... gila ke mamat neh? memang aku pernah bersuara nak jumpe family dia... tapi tu gurauan... aku tak tau pulak dia amik serius... aku pun mcm seberssalah sbb dah bagi dia harapan and ckp mcm tu....

on saturday, 11.6.2011... aku balik kerja and jumpa lah dia dekat 7e imbi... kiteorg pergi cari kat borders ts tapi takde... then patah balik bb sungei wang.. mph.. tapi takde gak... agak frust lah... then aku ckp okay.. saya gerak g jumpe family man... time tu pulak bola and aku pakai bju merah... sokong kelantan??? hahaha...

sampai kat rumah dia... aku disambut baik oleh mak and kakak dia... and and and... anak buah dia allisya... comellll !!! sebaya firdaus... mak dia masak meehooonnn... uish.., sedap lah makcik! hehehe... akui memang sedap... lepas tu gerak balik pukul 6...

waktu jalan nak pergi lrt pandan jaya... jauh and aku letih... aku ckp kat dia 'man, shin letih.. dukung??' tetibe dia dukung betul... aku gayat time tu... aku ckp 'eh eh turun lah... saye berat!' then dia turun kan... menapak sambil berbual lah dengan dia... tau tau dah sampai.. eh?? cepat nye?? bole tak??

kat lrt dia beli tiket salak selatan.. eh?? knp neh? dia hantar aku balik ke??? then aku diam lah.. takkan nak tye? wat bodoh otak sendiri je... so, sesampai di salak selatan..........

cerita tergantung ! byeee... hahaha :)