Powered By Blogger

peri peri..



my first at nandos was superrr craaazzzzyyyy wittthhh all carzy people yea! first day.. tutor gila yang ajar aku banyak benda ialah erin... macam macam dia ajar aku.. such as, dia ajar jadi hoosters.. (mcm tu ke eje nye?) hahha... then dia ajar amik prder, kira table and bla bla bla... so dia memang baik and tak kedekut ilmu dengan aku... senang berkawan dan bergila dengan dia.. memang seronokkk!!

lepas tu... bercerita + menggila dengan rostam.. dia seorang kesher yang penuh dabel tripel pressure.. how i know? because thats for sure... haha... si rostam ni, kalau balik awal, nandos sunyi dan sepi.. terutama kat bar... haha... rase lain and ntah lah.. lain macam doh... rostam ni.. bila aku lalu depan bar.. mesti cakap... 'shin'.. aku pun pandang and tanya.. 'apa?' pastu dia senyum... tu makne nye aku faham yang dia suka tengok braces aku time aku senyum... kan rostam?? haha.. aku tau lah... tapi dia tengok aku makan macam seksa semacam... sebenarnya tak lah... haha.. aku saje je buat buat muka terseksa depan dia... hahaha... rostam.. aku nak cakap ni... gotchaaa yaw!!! hahaha...

then berkawan pula dengan awek sweeett and cunnn and feminin...nama dia fafa...dia ni kelakar jugak orangnya.. dia ni kire sekepala gila gak macam aku.. helpful... and ringan tulang.. time mintak tolong je... mesti dia tolong... tu yang best.. aku pun ringan tulang gak... selalu lah jugak tolong orang yang memerlukan... haha... fafa jenis yang open... so dia best!

ceciter pulak dengan angah.. dia seorang pengkid.. eh eh!! tapi jangan salah anggap.. dia ni pun gila jugak... time dengan erin... lagi lah sewell.. ngan aku aku skali sewel... hahaha... angah ni, nampak taf and kasar.. tapi hati dia lembut.. seronok jugak dia ni.. angah sepupu dengan fafa... so.. tak lah fafa sorang sorang... hehe... tapi angah ni gila time closing... eerrrggghhh..time closing kalau ada angah, fafa dengan erin.. baru bestt and crazy closing lah namanya! hahaha...

yusuf pulak... time keje memang tak rapat dengan aku.. cam cam tu je lah... takde ape pun nak dibualkan bersama... haha.. tapi dia ni boleh jadi jugak time otak gila... hehe... yusuf ni selalu dengan hakim yang tak seberapa kiut tapi bole lah nak ckp kiut tu... haha...so, jadi segan nak borak dengan yusuf kalau hakim ade.. tapi bukan sebab dia kiut... haha... kadang kadang aku bedal je... lantak ler situ..

dari start keje.. aku suka kacau sorang mamat ni yang pendiam and pemalu.. aku tak tau knape aku suka kacau and usik dia since the first day aku keje.. name dia azrizan.. kenapa eh? maybe sebab dia ni tak banyak songeh and tak byk berleter.. haha.. tu yang sakat dia.. suka mintak pen dia.. mintak tolong dia amik oder and buat setting... haha.. sepatutnya dia buli aku... ni terbalik.. aku pulak yang buli dia.. haha.. azrizan.. sorry eh?? lepas ni aku tak buli dah... haha.. tu pun tengok keadaan... haha...

ade nandos crew yang aku tak citer.. such as syazwan, sandru, or sapa sapa jelah.. sebab aku still tak rapat dengan korang.. and aku akan try jadi kawan and jadi sekepala dangan korang.. thanks to all nandos crew! korang superrr beeesssttt <33